Reklamní předměty s potiskem pro jedinečný životní styl


Každý z nás touží být jedinečný a chce se od ostatních odlišovat. Je to odrazem naší duše a říká se, že uniformita a napodobování cizího života vede ke ztrátě vlastní identity. Ostatně, vzpomeňte si na výrok z filmu „Sněženky a machři“ z roku 1982, kde Radek Převrátil v rozhovoru s mladičkou profesorkou Veronikou Freimanovou pronese, že chce být vždy sám sebou, a ona mu oponuje tím, že s rukama napínajícíma kšandy se opírá o zeď jako Viki Cabadaj.

Odlišovat se je možné nejen životními styly a preferencemi, ale i oblečením. A nejen to, můžete jej vyzdobit vlastními motivy – potisky a nápisy. A právě to je také důvodem, proč stále trvá obliba reklamních předmětů s potiskem.

hrnek s potiskem

Propisky – málokdo si dnes kupuje vlastní propisky a tužky, většinou je od někoho dostáváme jako prezent. A na nich bývají různá loga ať už firemní, nebo osobní, či vzpomínková na nějakou proběhlou akci či oslavu. Reklamní propiskou rozhodně neurazíte a ocení ji každý.

Hrnky – chcete-li opravdu zaujmout pozornost a potěšit pěkným dárkem, zvolte porcelán a keramiku. Pokud možno jednoduchých tvarů, kde vynikne právě potisk. Ideální je bílá, ale možné je vyzkoušet i žlutou keramiku s modrým nebo tmavě zeleným písmem. Anebo tmavě modrý či bordó hrnek s bílým motivem.

propiska s potiskem

Trička, mikiny, čepice – výhodou reklamního textilu je jeho velká plocha, kam se může obtisknout i více nápadů. Na tričku může být docela nenápadné logo, stejně tak výšivka na mikině či kšiltovce, ale svůj význam má i větší nápis s karikaturou, případně fotkou, připomínající nějakou událost (svatbu, narozeniny, výlety, sportovní zápolení, hudební produkci, divadelní představení v přírodním amfiteátru atd.

Deštníky – deštník je skvělý nápad, jak se zviditelnit, ale zvažte, kolikrát tento předmět vytahujete ze skříně. Deštivé počasí bývá spíše výjimečné a počet „nedeštivých dnů“ rozhodně převažuje. Leda, že byste měli místo deštníku slunečník, a měli jej vystavený jako dekorativní předmět.